Google ir Meta platformų reklamos
Google Ads yra kaip skaitmeninis reklaminis stendas jūsų verslui internete. Tai yra būdas, kaip pritraukti dėmesį į jūsų verslą žmonių, aktyviai ieškančių produktų ar paslaugų, kaip ir jūsų, dėmesį. Tai lyg padėtumėte savo parduotuvę ten, kur žmonės jau apsipirkinėja.
Reklama internete


Kas yra Google reklama?
Paieškos reklamos (Google Ads):
Šios reklamos atsiranda virš paieškos rezultatų, kai vartotojai ieško pagal tam tikrus raktažodžius. Jos leidžia orientuotis pagal vartotojų paieškos užklausas ir pasiekti auditoriją, ieškančią konkrečių produktų ar paslaugų.
Vaizdo reklamos (YouTube ir partneriai):
YouTube yra Google platforma, leidžianti rodyti vaizdo reklamas prieš, per ar po vartotojų žiūrimų vaizdo įrašų. Šios reklamos yra puikus būdas pritraukti dėmesį ir perteikti žinutę vizualiai.
Tinklo reklamos (Google Display Network): Šios reklamos atsiranda kitose svetainėse, kurios yra Google reklamų tinklo dalis. Jos gali būti teksto, vaizdo ar net animuotos ir leidžia pasiekti auditoriją skirtingose interneto svetainėse.
Google reklamos privalumai
Google Ads leidžia jums greitai pasiekti potencialius klientus. Jūsų skelbimai rodomi tikslingai, pritraukdami žmones, kurie aktyviai ieško to, ką siūlote.


Google paieškos skelbimų nauda verslui
Greitas rezultatas: Jūsų skelbimai rodomi potencialiems klientams, kai jie ieško produktų ar paslaugų, kuriuos jūs siūlote ar panašius į juos. Tai greitai pritraukia dėmesį į jūsų verslą, kadangi būsite paieškų pradžioje.
Tikslinė auditorija: Galite tiksliai nurodyti, kam norite rodyti savo skelbimus, pagal demografinius duomenis, interesus, elgsenos charakteristikas ir daugiau.
Matomi rezultatai: Gausite išsamią statistiką ir analizę apie jūsų reklamų efektyvumą, leidžiančią optimizuoti kampanijas ir gerinti rezultatus.
Kontrolė: Galite bet kada valdyti ir koreguoti savo reklamų kampanijas, pritaikydami jas besikeičiančioms rinkos sąlygoms arba jūsų verslo tikslams.
Kainodara ir paslaugos
Naudojant Google Ads, kainodara yra suskirstyta į du pagrindinius elementus. Pirmiausia, yra biudžetas, kuris skiriamas pačios reklamos platformai, kuris nustatomas pagal jūsų galimybes ir norimus rezultatus. Antra, yra paslaugų mokestis už reklamų kūrimą, paleidimą ir priežiūrą.
Parodykite savo verslą žmonėms, kurie ieško to, ką galite pasiūlyti. Pakelkime jus į „Google“ paieškų viršūnę, kad žmonės, ieškodami panašių paslaugų ar produktų į jūsų, galėtų akimirksniu apsilankyti jūsų verslo puslapyje.